FRAKT OG RETURNERING
FRAKT INFORMASJON
Levering og Betalingsbetingelser hos Caball Therapy Systems
Hos Caball Therapy Systems ønsker vi å sikre en enkel og smidig handelsopplevelse for våre kunder i Norge. Derfor sender vi alle varer fra vårt danske lager med DDP (Delivered Duty Paid), noe som betyr at toll og merverdiavgift (moms) er forhåndsbetalt av oss.
Du kan også handle gjennom en av våre nøye utvalgte,
eksklusive forhandlere:
-
DN Kristiansen
-
Hagen Equestrian
-
Truls Hesteservice AS
-
Marianne Hovland -
-
Heidi Price
-
Hovslager Tore Smith
-
DN Kristiansen
-
Equine Drivenes
Frakt og Levering
GRATIS FRAGT ved kjøp over 3000 kr. Caball Therapy Systems sender varer med GLS, UPS, eller FedEx, og du vil alltid motta et sporingsnummer for å kunne følge forsendelsen din.
Vi dekker både moms og tollkostnader på forsendelser til Norge, slik at du slipper ekstra utgifter ved levering.
For bedrifter:
Handler du som bedrift og oppgir ditt organisasjonsnummer ved bestilling, vil norsk moms og eventuell toll legges til ved fortolling. Velg offline betaling, og vi sender deg en faktura uten dansk moms, i henhold til reglene for internasjonal handel.
Leveringstid:
Normalt 3-6 virkedager, avhengig av transportør og leveringssted.
Betalingsbetingelser
Alle priser i nettbutikken er oppgitt inkludert merverdiavgift for hver vare, men spesifikasjoner for moms og frakt finner du i handlekurven og på ordrebekreftelsen. Beløpet trekkes først fra kontoen din når varene sendes fra vårt lager.
På grunn av helse- og hygienemessige årsaker kan vi dessverre ikke ta imot retur eller bytte av intime produkter og produkter som er beregnet til direkte hudkontakt, slik som våre lysterapi produkter.
Denne praksisen er etablert for å ivareta sikkerheten og helsen til alle våre kunder, og for å unngå risiko for smitte eller forurensning.
SERVICE OG REPARASJON
Vi tilbyr 2 års garanti på våre produkter.
Det er en forutsetning for å kreve garantien at sluttbruker innen Garantiperioden sender inn en skriftlig klage innen 14 dager etter at sluttbruker har funnet eller burde ha funnet mangelen. Klagen må sendes til Caball Therapy Systems (CTS) eller til den autoriserte Caball Therapy Systems-forhandleren som solgte produktet. Klagen skal vedlegges dokumentasjon i form av faktura eller lignende. som beviser at produktet ble kjøpt enten av Caball Therapy Systems eller av en autorisert Caball Therapy Systems-forhandler.
Reklamasjoner og reparasjonssaker må sendes direkte til serviceavdelingen.
BRUK IKKE pakkebutikker. Pakker til pakkebutikker returneres.
,